Kevin Borg - The Beginning

Jag fick höra att Kevin inte tyckte om någon utav de 40 låtarna han fick utav skivbolaget bakom idol och frågade Anders Bagge om lite hjälp att få nya låtförslag. Jag har nu lyssnat igenom albumet på Spotify och ger mig fasen på att Kevin har en bred smak inom musiken. I idol fick vi höra allt från hårdrock till r'n'b och visst klarade han alla genrer galant? En solklar vinnare helt enkelt. På plattan hittar jag många intressanta låtar och jag tycker själv att de låtar han gör bäst är ballader och piano-pop.  

Låtar som "Out of time" och "Street lights" kommer spelas flitigt.


För pengarna får man en härlig blandning av låtar och jag tycker själv att Kevin gjorde rätt - han valde låtar med hjärtat.


Betyg: NNNN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0